.

.

"My veins flowed with the Eastern weather;
Ungotten I knew nigth and day" Dylan Thomas

"was wahr ist, rückt den Stein von deinem Grab." Ingeborg Bachmann

"Generar artesanos puros de la poesía es como generar músicos sordos" Marina Tsvietàieva

dilluns, 27 d’abril del 2015

LES MEVES DIFICULTATS PER ESCRIURE EL LLIBRE dit El Guant de Plàstic Rosa.

LES MEVES DIFICULTATS PER ESCRIURE EL LLIBRE  dit El Guant de Plàstic Rosa.


Fa dies que no escric, encara que mentalment mai paro d'escriure.
 Però... ¿I si el llibre que escric ja estigués escrit i jo, com un arqueòleg, hagués de trobar la seva localització exacta en algún lloc de la meva imaginació-creativa? Estic cavant. Vaig començar l'exploració el 1999 a Castelldefels, el 2000 a Barna i el 2001 a Cambrils.  Vaig abandonar les excavacions fins a l'any 2013 que hi vaig tornar en un exili a Manresa que resultà molt més dur que tot el que havia previst. El tema del llibre és la mort. Actualment, 2015, he tornat a reemprendre la búsqueda del lloc des del qual escric aquest llibre. No és un lloc fácil. Ni còmode.Fa poc em vaig ajudar amb l'Agamben poeta i mistèric, profundament meravellós i tràgic. Avui he demanat més de deu llibres a la biblioteca. Una petita muntanya de paraules que em duran al lloc, com un mapa. Els llibres tenen el mapa que necessito per continuar.

 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada