.

.

"My veins flowed with the Eastern weather;
Ungotten I knew nigth and day" Dylan Thomas

"was wahr ist, rückt den Stein von deinem Grab." Ingeborg Bachmann

"Generar artesanos puros de la poesía es como generar músicos sordos" Marina Tsvietàieva

dissabte, 16 de maig del 2015

ROSES I OSSOS

García-Alix
ROSES I OSSOS
I de sobte, mentre treballava i pensava i m'informava sobre el tema del llibre  que més maldecaps em donarà ( el del Guant de Plàstic Rosa), vaig sentir que el meu cap estava cansat. Es comportava com aquell qui menja sense gana, i llegia sense gana. Insípidament. Així que vaig decidir descansar. I de sobte, un bon dia, després d'un temps de descans ( neteja de cuines, jardí, plantes d'interior, armaris, cuina, passejos..), i sense preparació prèvia, un dels altres dos llibres que tinc fets i per acabar, ( en els quals no hi pensava gens) em va revelar la seva forma i estructura , sense que jo li digués res, ni li prestés la més mínima atenció. Va ser com si algú m'ho dictés a l'orella i ho feia, de fet, mentre xerrava per telèfon amb una amiga.  Fins i tot "Allò que  dictava" em va dir el nom que volia que li posés al llibre: Roses i Ossos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada